sreda, 18. marec 2020

Dragi moj sveti angel

Iskrena hvala za tvoje dosedanje odlično opravljeno delo! Najbrž se niti približno ne zavedam, kolikokrat si posredoval, me rešil iz nevarnih okoliščin ali me usmeril na pravo pot. A že tisti dogodki, ki se jih zavedam, me navdajajo s hvaležnostjo: potovanja na drugi konec sveta, vsakodnevna vožnja, ki jo prepogosto jemljem za samoumevno; kočljive situacije, iz katerih sem odnesel celo kožo ... In to je samo ena plat zgodbe. Vedno bolj se zavedam tudi pomoči v duhovnem boju, odločitvah. Zato te iskreno prosim, da ne zaspiš na lovorikah, in še odločnejše molim: "Varuj me in vodi me!" Amen.

PS. Če obvladaš tudi obrambo pred virusi, je zdaj pravi čas, da pokažeš svoje veščine. V nasprotnem primeru pa, zdaj ko imaš tudi ti veš časa, izkoristi za kakšen šnelkurs. ;)

Ni komentarjev: