nedelja, 5. november 2006

Pozor! Ukvarjanje z računalniki je stresno

Pravkar se mi je računalnik kar sam od sebe resetiral in v podatkovna nebesa je odšlo nekaj izvirnih misli, ki sem jih hotel zapisati v ta blog. Ob tem me je seveda kar pogrelo in trudoma sem se uprl skušnjavi, da se fizično lotim kište pod mizo ali pa vsaj kaj sočnega izrečem na njen račun.
Nekje sem prebral, da uporabniki računalnikov doživijo stres vsakič, ko stvar ne dela kot so si jo zamislili. Ne bi se mogel bolj strinjati, še posebej ker to doživljam skoraj vsak dan, in me včasih prav neumne stvari vržejo iz tira in spravijo v slabo voljo.
Zato poslušajte moj dobronamerni nasvet: če se le da, se računalniku izognite na daleč in svoj čas raje namenite za druženje s prijatelji, za iskrene pogovore in spanje!

Ni komentarjev: