sobota, 23. avgust 2008

Kako je bilo?

Najpogosteje slišano vprašanje zadnje čase. Jaz pa še vedno brez pravega odgovora. Včasih mi sicer uspe z iskricami v očeh pokazati, da sem bil deležen enkratne izkušnje, spet drugič samo nemočno gledam in skomignem, da se kdo lahko upravičeno sprašuje ali je bilo kaj narobe.

Enostavno: na kratko povedati se NE da. Pa četudi bi se lotil obširne razlage, podkrepljene s slikami in filmčki, bi še vedno zavzel le delček vsega.

Bilo je... zanimivo, pestro, edinstveno, lepo, drugačno. Drugačno od tega, kar si ljudje predstavljajo, pa tudi drugačno o tega, kar sem si sam predstavljal. Res, to je povsem druga kultura, drugi ljudje, drugo okolje, podnebje... A še vedno je to en in isti planet. In Zemlja je majhna. Nismo si tako zelo različni.

Ok, led je prebit. Spet sem tukaj.

Ni komentarjev: