sreda, 20. december 2006

Božič se bliža...

Včeraj smo se s prijatelji odpravili v kino pogledat film Zgodba o Kristusovem rojstvu. Moram priznat, da mi je bil film res všeč, predvsem pa me je nagovoril, me spomnil, kaj je bistvo Božiča in me navdal s hrepenenjem, ki mi ga je ta advent tako manjkalo. Ja, brez pomena so lučke, pravljično okrašena mesta, če je v srcu praznina!
Kar malček me je streslo, ko sem ugotovil, da sem zelo podoben ljudem, ki so pred 2000 leti čakali odrešenika - človeka, ki jih bo skozi revolucijo popeljal v lepše življenje, rešil težaškega dela, tiranskih vladarjev... A Jezus prihaja na svet kot preprost, nebogljen otrok, z željo, da mu odpremo srce, se zavemo tistega, kar je resnično pomembno in se prepustimo, da nas On vodi.
Mu bomo znali odpret vrata srca?

Ni komentarjev: