petek, 5. junij 2009

Je v centru ..., 2.del

Včeraj sem dobil v izposojo in test en super fotoaparat, seveda s primerno dobrima in dragima objektivoma. In sem šel na obhod. (Od tod tudi včeraj objavljena odprta okna.) Se razume, da sem bil prelen, da bi prvo prebral navodila, zato sem se še med potjo ugotavljal, kako se to in to nastavi, pa da je imela moja predhodnica (v izposoji) nastavljeno ekstremno visoko ISO občutljivost itd. Kljub vsemu je bil prvi vtis zelo dober. Sem užival. Objavljam par slik. Pa ne jih preveč strogo ocenjevat, je bil samo prvi test. ;)

Ne parkiraj! Bog vse vidi!

Delo smrdi? A zato se zadnje cajte izogibam pisanju diplome?! :)

Če imaš velik fotoaparat, se ljudje kar sami nastavijo pred objektiv ...

... lahko se igraš paparaca ...

... ta dva bratca pa nista samo stala pred objektivom, ampak sta hotela tudi slikat. Sem jima dovolil par slik, ta malemu pa vseeno rajši jst držal v roki težak fotoaparat.

Okna so bila včeraj moja strast.

Odprta pa niso bila samo okna.

Nekateri si izložbe ogledujejo, drugi so v izložbi.

Tudi to je Ljubljana.

Stara Ljubljana mi je še vedno najlepši del mesta.


Za konec še dokaz, da ljubljanski zmaj pije laško ;)

2 komentarja:

Urška pravi ...

oooo, ful lepe slikce!!!

Sicer bi te pa mal opozorila na varovanje zasebnosti vseh oseb na fotografijah, ki si jih objavil. Da te slučajno kdo ne zalovi ali celo toži, sploh pri malih dveh (ki sta BTW ful luškana) bi potreboval soglasje staršev, da lahko objaviš fotke.

Učitelji morajo v začetku vsakega leta zbrati soglasja staršev, da lhako na spletni strani šole objavijo slike njihovih otrok in če kateri od staršev ne podpiše, potem ta otrok ne sme biti na sliki, se pravi morajo pregledat vse slike in izločat ...

jAKOB pravi ...

maš prow. malo sm pozabu na to. oziroma tko je to: kjer je na sliki več ljudi na javnem kraju (kjer se ne pričakuje zasebnosti), ne rabiš dovoljenja. un možiček me je sam spraševal, če bom dal v kako revijo da bi se vidu. za ostale pa bi mogoče res moral vprašat.