ponedeljek, 9. julij 2007

Slovenske sanje

Ena najlepših stvari pri počitnicah je obilo prostega časa, ki ga lahko izkoristim (med drugim tudi) za gledanje filmov, ki so se med letom nabirali na polici. Tako sem si pravkar pogledal (sicer nič več nov) film Češke sanje, v katerem češka študenta filmske akademije za nos potegneta tisoče ljudi, ki pridrvijo v njun izmišljeni nakupovalni center. V filmu je lepo prikazana moč medijev, ter naivnost ljudi, ki nasedajo lepim oglasom, ki obljubljajo uresničitev sanj.

Ne bi se rad spuščal v moralnost početja omenjenih dveh študentov. Bolj zanimivo se mi zdi vprašanje, kako bi se podobna akcija obnesla pri nas - v Sloveniji? Če samo pomislim na na podobna norenja ljudi ob nedavnem odprtju nove verige velikih trgovin pri nas, sem skoraj prepričan, da bi se zgodba lahko zgodila tudi pri nas. Le kam gremo?!

Najbrž sem čuden, ampak meni super-hiper-ultra-truper-mega marketi gredo pošteno na živce in se jih izogibam v velikem krogu. V njih postanem razdražen. Množice brezglavih ljudi, umeten zrak iz klima naprav, neskončne vrste na blagajni so samo nekateri razlogi. Da ne omenjam možnosti izstradanja in dehidracije! Če si namreč lačen in si želiš samo en dober panin (sendvič) in sok, moraš najprej pešačiti 3km do pulta s kruhom, čakat v vrsti, pešačit 3km v nasprotno smer (no, vsaj sokovi so ponavadi na poti) ter zopet čakat v vrsti pri blagajni. Je komu uspelo v prej kot pol ure?! Pri tem pa te po zvočniku nenehno "prijazno" bombardirajo z reklamami, ki kar tekmujejo med sabo, katera bo bolj nadležna in pri tem z vsako drugo besedo omenila ime trgovine, ki te je tako gostoljubno sprejela v svoj objem.

Izredno vesel sem, ker imam na dosegu roke "normalno" trgovino, kjer res nimajo 3/4 izdelkov, ki jih "nujno" potrebujemo, a lahko v miru zadiham, poklepetam s prodajalko in se vračam s približno enakim številom delujočih nevronskih celic. :)

In ja, izredno sem vesel, da obstaja AdBlock dodatek za Firefox, ki poskrbi, da so spletne strani v mojem oknu čiste, brez reklam. Življenje je dejansko bolj podobno sanjam. ;)

1 komentar:

Nikolina pravi ...

Mene sploh ne motijo reklame. Enim se smejim. Tako da redkim verjamem. Ubistvu le tistim, ki jih naredim sama :D

Kaj si vprašal Tino za mail?