sreda, 23. april 2008

Dolgčas

Ne vem, kdaj sem se zadnjič tako dolgočasil, kot se zadnje dni. Te "počitnice" me res spravljajo ob živce. Ne vem kaj naj s sabo.

Jah, zaradi takih dni začneš razmišljat o preteklosti, dobivaš melanholične misli, se sprašuješ o smislu, dvomiš o tem, da te v življenju čaka sreča, si brez volje, ti pašajo žalostne in melanholične pesmi, čeprav iz samega dolgčasa še jokat ne moreš...

Da ne bo pomote: če bi imel voljo, bi lahko počel tisoč stvari: gledal filme, do onemoglosti poslušal glasbo, bral knjige in revije, urejal fotografije, sedel na balkonu, gledal dež in sonce, reševal križanke, telovadil, pisal knjigo, pospravljal, celo se učil in delal za faks... A me nič od naštetega ne mika.

Manjka mi družba! Tista, ta prava! V živo!
No, vsaj upam, da je to rešitev za moje stanje. Drugače sem pa res v riti.

Ni komentarjev: