ponedeljek, 2. februar 2009

Bela pravljica

Večerni sprehod po zasneženih potkah, stopinje na nedotaknjeni podlagi, snežinke na jeziku in za ovratnikom, drevesa v beli puhasti obleki, angelček, odkrivanje skritih kotičkov... Če bi imel ob sebi osebo svojih sanj, bi najbrž umrl od vsega lepega. Tako pa je ostalo le malo grenkega okusa. Še dobro, da me je kepanje s sosedo zbudilo iz zamaknjenosti. :)

Nujno bi rabil stojalo za fotoaparat!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dopisano (3.2.2009, zvečer)

Kmalu po tistem, ko sem napisal zadnji stavek in kliknil gumb "objavi", sem se spomnil, da ima stojalo moj bivši cimer. Klik in nekaj tipkanja in že sem bil dogovorjen za sposojo. In tako sem se odpravil na nočni fotografski pohod (med 1h in 4h ponoči). Vabim vas, da greste z mano. Slike so objavljene pod licenco Creative Commons License. Pri uporabi obvezen pripis avtorja in povezava na to stran!

zasnežene poti med bloki, mimo se pelje plug

plaža

nehote sem zbudil račke, ki so spale na bregu. (nujno bi rabil teleobjektiv!)

pobegnile so mi na drugi breg. za njimi so ostale le stopinje tačk in račje potke.

moj, 4 ure star angelček. ga je že malo zamedlo.

vrbe v beli obleki

trnovski pristan, Prule, v ozadju ljubljanski grad

cerkev mojega zavetnika

ljubljanski zmaj (draco labacensis) je prilagojen tako na vroča poletja, kot mrzle zime in sneg

zanimiv način parkiranja kwla. moram probat, mogoče se obnese, da ti ga manj zasneži

čez Šuštarski most...

ta slika Ljubljane je tako tipična, da gre že na bruhanje. vseeno se nisem mogel upret :)

spomenik taščam. (mimogrede, za trenutek me je prijelo, da bi šel še na grad - v ozadju)

hm, mislim, da bi en kakav...

na Prešernovem trgu bodo postavili snežaka v velikosti Prešernovega spomenika. delavci že vozijo sneg na kup ;)

in za konec: spomeniki slovenskim papežem :)

Ni komentarjev: