četrtek, 28. januar 2010

Zima je in ptice zebe

Zima je in ptice zebe,
tudi nam je mraz.
V toplo izbico hitimo,
veter veje nam v obraz.
Danes sem si vzel prost dan. Mislil sem sicer, da bomo šli smučat, a je potem odpadlo. Po svoje mi je kar pašalo, da sem zjutraj pospal, dopoldne urejal posnetke koncerta, popoldne pa si privoščil krajši sprehod in lovil sončne žarke.

Na plaži ob Ljubljanici sem stopil stran od steptane poti, ter kot otrok z veseljem gazil po snegu. Ptice v teh mrzlih dneh očitno res zebe in so lačne, saj so račke, takoj ko sem stopil k vodi, z vseh strani priplavale k meni in mi potem še kakšnih 100m sledile ob bregu. Na žalost nisem imel prav nič za jim dat. Račkam so, če se ne motim, delali družbo rečni galebi.

Med bloki so se otroci sankali. Veselje jih je bilo par minutk opazovat, kako se (z, kdaj pa tudi brez lopatice pod ritko) spuščajo po klančini. Otroci so najbrž edini, ki se vsi iskreno veselijo snega. Odrasli so preveč nagnjeni k razmišljanju, kakšne vse težave bo sneg prinesel.

Drugače pa mi je ta januar res všeč. Taka je prava zima - da zapade sneg, ostane, vsake toliko pa še malček pada, da pobeli umazanijo od prometa, na cesti pa ne dela večjih problemov.

Ni komentarjev: