sreda, 6. januar 2010

Na novo in naprej

Rad imam postavljanje stvari na novo. Od tistih preprostih naprej. Na primer, ko izprazniš koš za smeti, posesaš sobo, zamenjaš posteljnino. Pa čistke stare krame, ločevanje odpadkov, odvoz. Formatiranje diska, ukinitev starega za-razne-anonimne-prijave-in-spam mejla, prenovitev izgleda spletne strani. Obnovitev hiše, barvanje ograje.

Nekoliko težje so novosti, ki pomenijo spremembo okolja in družbe. Sem človek z velikim občutkom pripadnosti. Vseeno pa včasih pride trenutek, ko enostavno začutiš, da moraš naprej. Nekaj takih korakov sem že naredil in ni mi žal. Tisti odnosi in prijateljstva, ki so pristna, ostanejo.

Pa daleč od tega, da bi zametoval, kar je staro in minilo, ali da se za zgodovino ne brigam. Nasprotno! Zelo rad se spominjam pomembnih trenutkov, s prijatelji obujam spomine, brskam po svojem dnevniku, blogu ali albumu s slikami. To gledanje nazaj mi daje moč za naprej. Prav tako, kot mi jo daje zavedanje, da sem nekaj postavil na novo in imam možnost narediti marsikaj čudovitega.

Novo koledarsko leto je seveda samo nek družbeni dogovor, a gotovo ena izmed priložnosti, da (tudi brez nepotrebnega pompa) delček svojega življenja postavimo na novo in z novim zagonom stopimo naprej. Obilo teh korakov naprej vam želim!

Ni komentarjev: