petek, 19. februar 2010

Sam svoj mojster: čiščenje tipkovnice

V januarju sem bil par tednov brez kište pod mizo in je tipkovnica neuporabljena čakala na nove čase. Pa sem se odločil, da se nekatere tipke preveč zatikajo, da je barva bolj podobna bež kot beli in je skrajni čas, da jo razstavim in očistim. Seveda sem jo prej poslikal, da bi jo znal sestavit nazaj, pri samem delu pa se zelo zabaval in užival.

Nekatere stvari bi bilo bolje nikoli ne odpirat.

Gumico pod tipkami sem opral in dal sušit, tipke pa so šle plavat oziroma se igrat potapljanje ladjic (na drugi sliki sta 2 dvotonki in ogromen tanker :)).

Pucanje.
 

Ko sem že imel tipke zunaj, sem še malo ustvarjal in spoznaval studijsko fotografijo (slike so še vedno photoshop free).
Za konec pa še sestavljanka. (Ne vem kako mi je na koncu uspelo zamenjat tipki F4 in F5?! :))

Dec ol folks!

1 komentar:

Tinuška pravi ...

Svetovno!!! :)
Res maš talent za fotkanje.