nedelja, 10. april 2011

Rezidenca Goli otok

Skupina blokovskih sosedov me je pooblastila, da v njihovem imenu objavim naslednje obvestilo:

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
S koncem marca smo končno požagali moteča drevesa ob bloku in parkirišču. Ta ukrep je bil nujno potreben na poti do uresničitve vizije - poimenovanja naše častitljive stanovanjske hiše z nazivom Rezidenca Goli otok.

Pri nas ne maramo dreves, ker:
  • proizvajajo kisik, ki ga že vrsto let mukoma z neutrudnim dihanjem poskušamo porabiti,
  • delajo senco, mi pa želimo tudi v poletni vročini imeti avto prijetno ogret,
  • s cvetenjem onesnažujejo asfaltne, betonske in okenske površine,
  • v njih prebivajo ptice, ki s čivkanjem motijo gledanje telenovel,
  • so drevesa sestavni del gozda, mi pa nočemo živeti v divjini, ampak ohranjati prelepo urbano malomeščansko okolje.
Vaši najljubši sosedje.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

ps: Idejo mi je dala soseda, ki se z odločitvijo očitno ni strinjala in je po žaganju dreves izjavila, da je okolica kot Goli otok.

2 komentarja:

hostnik pravi ...

Moje sožalje. Morda ima občina namen zasaditi novo sorto? Upam :)

jAKOB pravi ...

občina mislm d nima nč prste zdravn. pa tud če zasadijo nova drevesa, bo trajalo, da zrastejo.

če štronco rodiš se, štronco umreš!