nedelja, 22. april 2012

Ravnovesja

Očitno življenje vedno išče neka ravnovesja. Po dolgem suhem obdobju pridejo dnevi obilnih padavin. Nekje je vsega v izobilju, drugje stiske. Na eni strani veselje, na drugi strani grenkoba neuresničenih hrepenenj. Pa rojstva in smrti. Nekje ti vzame, drugje da.

Nedavno nazaj sem se veselil, da sem deležen številnih lepih reči in mi gredo stvari od rok. Pa se je življenje začelo obračati v nepredvidljivo smer in v kratkem času nabirati ne tako prijetni dogodki. Pa ne samo meni, tudi ljudem, ki so mi blizu. Priznam, trenutno ne pokam od optimizma. Ždenje na bolniški in prekrižani načrti za mesec ali dva niso ravno vir veselja. Verjamem pa, da bo tudi iz tega kaj dobrega.

Danes ponoči sem po dolgem času spet sanjal nekaj (relativno) lepega. Glede na siceršnje precej običajne brezvezne sanje upam, da se mogoče počasi tudi tu začne zadeva uravnovešat - v lepšo stran! Želim si lepih sanj in želim si upati, da se vsaj nekatere uresničijo.

Po dežju posije sonce, kaj ne?

Ni komentarjev: