nedelja, 30. marec 2008

"Domače"

Ko prideš v nek kraj, se splača poskusit kaj domačega ali vsaj lokalnega. Vsaj tako sem mislil...

V petek smo imeli ravno pol ure časa, zato smo zavili na pijačo v nek bar v Ilirski Bistrici. Na ceniku se mi je pogled ustavil na zanimivem napisu: Jelšanka. Hm, to bo nekaj zanimivega, sem si mislil, in kljub temu, da je bila cena sumljivo nizka, naročil pijačo, ki jo baje proizvaja nekdo v bližini in se je drugje ne da dobiti.

Pijača je na daleč dišala kot cedevita, barve je bila približno enake, okus se mi je po požirku zdel kar soliden. Potem pa, ne vem kaj mi je bilo, ponavadi namreč ne berem nalepk, sem šel preverjat sestavine pijače...

Če ne bi sedel, bi me vrglo na rit! Toliko E-jev in umetnih snovi v življenju še nisem videl na eni nalepki! Samo najbolj zanimiv del:
  • sladila: Na-ciklamat, saharin, K-acesulfram, aspartam
  • umetna barvila: E110, E124
  • stabilizatorja: E414, E446
  • konzervansa: Na-benzoat, K-sorbat
V eni sami pijači!

Žeja me je v hipu minila. Ok, nekaj je tudi psiha, ampak res mi ni bilo do pitja umetne, ne preveč dobre pijače s plastičnim okusom in polno strupi. Zdaj mi je tudi jasno, zakaj je tako poceni.

Ni komentarjev: