sreda, 25. junij 2008

Vse najboljše, Slovenija!

Danes Slovenija praznuje svoj 17. rojstni dan. Še malo pa bo polnoletna.

Ker je letos naneslo, da je praznik sredi tedna, jaz pa sem ob tem času še vedno v Ljubljani, sem izkoristil priložnost in šel na proslavo na predvečer praznika.


Program je bil dokaj običajen: korakanje vojakov, prihod predsednika, pregled častne čete, prelet letal in helikopterjev, slavnostni govor, glasbeni program, ognjemet (ne nujno v tem vrstnem redu :)).

Da najprej malo pokritiziram: ozvočenje bi lahko bilo za malenkost glasnejše, še posebej vsi pevci, pa tudi glasbeni program bi lahko bil daljši. Ob prikazu raznolikosti Slovenije, pa so mogoče Primorsko malo zanemarili. No, razen piščalke iz Divjih Bab.

Mi je pa bilo všeč, ker predsednik v svojem govoru, poleg naštevanja kaj smo vse dosegli (malček se že lahko pohvalimo), ni pozabil tudi opozoriti na nekatere probleme, objektivno pokritiziral. Ognjemet je bil lep in ne pretirano dolg, kar štejem v plus, ker gre za te reči res ogromno denarja. Nadvse všeč pa so mi tudi zastavice, ki so jih velikodušno delili obiskovalcem. Če gre tej vladi kaj za priznat, je to gotovo spodbujanje narodne zavesti. Tudi na tako preprost način.

Vse najboljše, Slovenija! Še na mnoga leta!

Ni komentarjev: