torek, 15. junij 2010

Samo ena je mama

Domov ne kličem prav pogosto. Če ne drugega, zaradi ljubega miru. Če mamo enkrat razvadiš, ker stalno kličeš domov, le enkrat pozabiš in je že vsa iz sebe in zaskrbljena.

Pred odhodom na jadranje pa sem se odločil, da ji vseeno sporočim. Ko smo sredi noči štartali, sem ji napisal SMS "zdej pa zares odhajamo. se vrnemo nekje do srede." z meni očitnim sporočilom, da se naslednjič javim šele po tem, ko se vrnemo. Čez nekaj ur pa dobim njen SMS: "Kje ste zdaj?" Hm?! Ah, mame ... :)

Pa še malo za hec:
Učiteljica je dala učencem za domačo nalogo spis z naslovom: "Samo ena je mama." Naslednji dan so učenci brali svoje spise in na vrsto je prišel tudi Janezek, ki je prebral: "Ko sem prišel domov je mama skupaj z očetom sedela na kavču in gledala TV. Poslala me je v kuhinjo po dve pločevinki piva, toda v kuhinji je bila samo ena pločevinka, zato sem rekel: "Samo ena je, mama!"

Pravilno postavljanje vejic je pomembno. ;)

Ni komentarjev: