nedelja, 2. oktober 2011

Počitnice 2011

Letošnje poletne počitnice so bile ene najboljših! Bile so raznolike in polne.

Dom in Soča
Precejšnji del poletja sem bil kar v domačih krajih. Še enkrat sem se zavedel, kako neprecenljivih poletij sem deležen. Še posebej tisti tedni prave vročine in kopanja pri Soči spadajo v to! Letos je bila res odlična sezona. Kdo bi si mislil, da se bom še 15. septembra kopal pri Soči?! No, pogosto sem pogrešal družbo, da bi lahko delil vse lepo, kar sem doživljal.

Razvijanje talenov
V izziv mi je bilo sodelovati pri organizaciji večdnevnega programa za mlade. Lepo je videt, da si lahko s svojim znanjem koristen člen skupine. Par tednov kasneje pa sem (tudi letos) pomagal ahtat otroke, ko so se njihovi starši posvečali poglabljanju vere in delu na odnosih. Preizkusil sem se tudi v pisanju članka za revijo. Pa precej fotografiral. (moram še dodat slike k tej objavi)

Hribi
En teden smo bili na bovškem koncu in raziskovali okoliške lepote. Slapovi, reke, doline, gore ... Čudovito naravo imamo!

Morje
Osebno mi je Soče ljubša, a ugotavljal sem, da je v pravi družbi tudi morje solidna alternativa. Še posebej proti koncu sezone, ko je na plažah manj ljudi in morje ni več tako toplo, da se sploh ne shladiš. Vesel sem, da sem se odločil tudi za to.

Praga
Septembra sva s prijateljem obiskala to znamenito glavno mesto Češke. Kako sva se imela, lahko prebereš tu, tu, tu in tu.

Dolgo, vroče poletje
Za konec smo bili deležni še čudovitega sončnega vremena, ki nas še v začetku oktobra razveseljuje.

Čudovito je! Bogu hvala!

Ni komentarjev: