torek, 5. februar 2008

Sing Sang Song

Danes sem se pridno učil, zvečer pa privoščil malo sprostitve. Tako sem naletel na zanimivo pesmico "Sing Sang Song". Posnetek je sicer slab, a mu to lahko oprostimo. Je namreč iz leta 1976.


A niso posrečeni? :)
Ob gledanju posnetka, me je spet prijela nostalgija po časih, ko je bil Eurosong še sinonim za kvaliteto. Še kdo pogreša orkester?

3 komentarji:

Orka pravi ...

Jaz ga pogrešam! Resnično pogrešam orkester. A izgleda, da ustroju, ki pelje evrovizijska tekmovanja naprej, ni do tega, da bi se na tem festivalu - tekmovanju pokazalo, kdo zna delati dobro glasbo in jo kakovostno predstaviti. Peti z orkestrom, slediti dirigentovi roki in narediti dober vtis na poslušalstvo je izjemno zahtevno. Si predstavljate, kaj bi bilo, če se vrne orkester ... Koga od naših letošnjih kandidatov bi si upali predlagati, da zapoje ob njem?
Jaz bi zaupala le zasedbi Male Malice (pa še ti so imeli a capella skladbo) ... APZ da svojo šolo, dva njihova člana pa redno pojeta z orkestrom.

Aja, še nekaj pogrešam ... več pesnikov, ki bi pisali besedila ... pesnik in tekstopisec ... mislim, da je med njima mnogo razlik in so občutne.

http://www.youtube.com/watch?v=pGnAVl2L79o

V zgornjem linku je posnetek evrovizijske popevke, tri leta mlajši od objavljenega. Vreden ogleda in poslušanja :)

Lp

jAKOB pravi ...

iii, to pesmco pa poznam! sicer v slovenščini, malček spremenjeno (Aleluja, Gospodu poj), ma pojma nisem imel, da je bla ta pesem na Euroviziji!

zakon! hvala za povezavo!

Orka pravi ...

Pred leti je bilo običajno, da so popevke, ki so zmagovale na evrovizijskem, sanremskem (...) in kakšnem drugem festivalu, čez noč pesniki prevedli, skladatelji (tistim z absolutnim posluhom je to zelo preprosto :)) po zvočnem zapisu zapisali note ... orkester jih je dobil, pevec se je naučil ... in so posneli in po radiu začeli vrteti kar v slovenščini. Avtorskih pravic se takrat ni upoštevalo.

Me veseli, da jo poznaš, sem si malo mislila, da bi lahko bilo tako :) Ponoči je bila že pozna ura, ko sem pisala komentar in prilepila povezavo, nisem pomislila, da se je takrat postni čas že začel. Zdaj jo bomo dali malo na stran, do velike noči, prav?

Ko sem jo našla na tem posnetku, sem bila presenečena, kako nežno spremljavo ima. Naš mladinski zbor jo je vedno spremljal z vsaj tremi kitarami (s trzalicami), pelo se je pa na vse grlo :)

LP