ponedeljek, 29. september 2008

Vreme za vsak okus, d.o.o.

V času, ko se vedno več stvari dobi na zahtevo ali po naročilu, samo čakam dan, ko mi bo kdo ponudil vreme po lastnem okusu. Ob primerni ceni storitve, bi bil takoj med naročniki.

"Halo, je tam Vreme za vsak okus, d.o.o.? Rad bi naročil lepo vreme..."

Najprej bi si naročil toplo sončno vreme za sprehode in martinčkanje, nato nekaj oblakov, ki bi zakrili sonce, da se mi pri branju najljubše revije sonce od plastificiranih listov ne bi bleščalo v oči, potem pa spet sončno vreme s primernimi oblački za kuliso prekrasnemu sončnemu zahodu. Sonce bi nasploh kraljevalo v mojih dnevih.

Dež bi vrtove lahko zalival ponoči, razen takrat, ko bi si zaželel gledanja zvezdic. Občasno bi naročil kakšno pošteno ploho, da očisti zamazano ozračje. Včasih pa je tudi prav lepo gledati nevihte. Dan pred izpitom je primeren za kislo vreme, da me sonček ne bi vabil stran od knjige. (Kislo vreme bi prišlo prav tudi takrat, ko bi se hotel izogniti kakemu delu na prostem... =)) Ko bi prišel utrujen domov, pa bi si zaželel lahnega škrebljanja dežja, ki bi me zazibalo v spanje.

Toče ni na mojem spisku. Niti sosedom je ne privoščim. =)

K božiču brez dvoma sodi sneg in mrzlo vreme, da se je prijetno stiskati skupaj. In če je poleti vroče, naj bo pozimi mraz in dosti snega. Letni časi naj se izkažejo!

Nenazadnje, če se prikažejo zamorjeni dnevi, naj me ovije megla. Naj me spominja, da me čaka še veliko lepega, čeprav tega (še) ne vidim...

Ni komentarjev: