sreda, 22. oktober 2008

Dan dopusta

Prejšnji teden sem začel delati na projektu - prijavil sem se predvsem zaradi pridobivanja izkušenj. Poleg tega hodim še na dvojna predavanja in vaje, tako da so se moji dnevi, kljub absolventskemu stažu, kar napolnili. Vzdušje "na delu" je prijetno, akademsko, sodelavci prijazni, urnik dela zelo prilagodljiv (beri: delam skoraj kadar hočem in kolikor hočem), zato mi ni hudega. Mi je pa po parih dnevih mučenja, ko se stvari kar niso premaknile, vseeno zelo prav prišel današnji dan. Ob sredah nimam nič študijskih dejavnosti, zato sem si enostavno vzel prost dan.

Nisem naredil zadanih domačih nalog, prav tako se nisem mogel načuditi popolni odsotnosti idej za motive pri fotografiranju, a se mi zdi, da se bo ta "bolniška", predvsem zaradi prijetnih druženj, vseeno izkazala za dobro. Upam. Upam, da bom jutri nadaljeval z novim zagonom, predvsem pa, da bi se počasi spet našel. Tisti, ki me dobro poznajo, so najbrž začutili, da nisem prow ta pravi. Hja, samo poglejte, kakšne slike sem začel objavljati ;)

Ni komentarjev: