torek, 7. oktober 2008

Strici! No ja...

Včeraj sem se ulegel v posteljo z nekakšnim veselim pričakovanjem. Po dobro obveščenih virih sem namreč izvedel, da so nosečo prijateljico, sošolko iz gimnazije, odpeljali v porodnišnico, ker bo v zelo kratkem času rodila. Nasmeh se mi je risal na obrazu, veselil sem se trenutka, ko bo prišla vesela novica. Mogoče je tudi dejstvo, da bo sošolka postala prva mamica naše generacije, prispevalo k temu, da sem se tega veselil toliko, kot da bi imel postati najmanj stric. =)

Zjutraj je prišlo sporočilo, da je ravno v tistih nočnih urah na svet pogledala nova Zemljanka. Razredni pionirki na področju reprodukcije vrste homo sapiens sapiens in novopečenemu tatkotu sem seveda čestital in zaželel, naj bo punca zdrava. Če bo vsaj tako pridna kot njena mama, je na dobri poti. :)
Slika je simbolična.

Ni komentarjev: