ponedeljek, 10. november 2008

Hrana za dušo

Moje osebno stanje se je znatno obrnilo na bolje. Mogoče sem samo potreboval nekaj hrane za dušo. Tako sem v zadnjem mesecu prebral par knjig (Ante Tomić - Što je muškarac bez brkova, Le Mouël Gilbert - Bog na metroju, Richard Bach - Jonatan Livingston Galeb), bil na nekaj koncertih (vokalni - Pushluschtae, jazz - Big Band, zborovska glasba - MePZ Lojze Bratuž), enega blues pa poslušal po poti v avtu. Prvič sem se celo odpravil na čisto pravi plesni večer. K vsemu pa je seveda prispevala tudi povečana količina petja ter druženja s prijatelji.
Za dušo je očitno treba poskrbet. Priporočam!

2 komentarja:

Andrej Vončina (voncio83@gmail.com) pravi ...

Točno tako! Verjetno bi dal zraven še sprehode po naravi, ki človeka zelo sprostijo. Vsakdo od nas potrebuje tudi odklop od stvari, ki ga težijo. Je pa treba hkrati skrbeti tudi za telesno kondicijo - zdrav duh v zdravem telesu. Pa še naprej lepo skrbi za dušno hrano!

Tinuška pravi ...

Boga mam trenutno jz v metroju ;)
Vsak dan znova me mika, postavljen ob steno in čakajoč ... Mislim, da bo prav kmalu na vrsti.
Sam da ne pozabim/š.

In vesela sm, da si boljš. Ne vem, kako dolgo bi te še gledali v ne-na-ful stanju ;)