sobota, 16. maj 2009

Mineral za zdravega diabetika

Včasih me kakšen napis res nasmeje. O območijih koruznega hrošča sem že pisal, prav tako o vodi z okusom plastike, že pred časom pa sem v čakalnici zagledal plakat, ki je na veliko oglaševal s sloganom: "Mineral za zdravega diabetika" ... No ja, če odmislimo to, tisto in tisto bolezen, smo najbrž vsi zdravi.

V tem tednu sem bil v dveh dneh dvakrat moker od plesa. Na plesnih vajah je res luštno, v izziv je tudi it potem na ples in preizkusit, kaj si se naučil. Sem ugotovil, da bi se morali na vajah učit tudi, kako plesat na minimalnem prostoru v gužvi, ter umetnosti pridobivanja prostora s komolci.

Zadnjič sem šel mimo neke cvetličarne in skozi okno zagledal nasmejano mlado prodajalko. Tako me je očarala z nasmehom, da sem skoraj vstopil in nekaj kupil, samo zato, da bi si jo še od bliže pogledal. :) Ah ja, na svetu je res ogromno luštnih punc. Se mi zdi, da zadnje leto še posebej. :)

Ni komentarjev: