petek, 30. april 2010

Odklop

Prvomajskih počitnic sploh nisem imel v načrtu, a me je premamilo počitniško vzdušje. Odpovedal sem vse aktivnosti in Ljubljani brez slabe vesti obrnil hrbet.

Te dni je res lepo. Dnevi so dolgi kot konec avgusta, skoraj poletno (zelo) topli. Tudi ponoči ni mraza, tako da me že mamijo večerna posedanja zunaj. Narava cveti, v zraku je vonj po prvi pokošeni travi. Vse diši po domu. V takih dneh se zavem, zakaj me vedno vleče domov.

Poleg počitniškega "brezdelja" sem te dni precej postoril okoli hiše, pa malo kmetoval. :) In najlepše: popoln odklop skrbi in uživanje.

Tudi vam privoščim!


P.S.: Naj odkrijejo že enkrat prenos vonja na daljavo! Rad bi delil z vami tudi vse čudovite vonje.

1 komentar:

Tinuška pravi ...

Morda bolje, da vonjev ne moreš prenašati elektronsko ... si jih vsaj vsak sam more najti in privoščiti ;)