torek, 12. junij 2007

Nihanje

Življenje seveda ni samo lepo, ni samo uživanje, ampak hitro poskrbi, da nam ni dolgčas, da se lepih stvari ne preveč navadimo in jih jemljemo za samoumevne. Nekaj časa smo zgoraj, nekaj časa padamo, se pobiramo, spet letimo na krilih ljubezni... No, večinoma smo tam nekje vmes...

Trenutno sedim za svojo delovno mizo in se dolgočasim. Se trudim s to pisarijo. Ne da se mi več učit, čeprav je še ogromno stvari za naredit. Bo že nekako, še vedno je šlo.
Ne da se mi brskat po netu, ne da se mi v arhivu poiskat zamujeno TV oddajo, ne da se mi... niti dokončat tega stavka!

Pa še tako obupno "aprilsko" vreme je zunaj. Aprila toplo kot zgodaj poleti, zdaj pa dež, mračno vreme...


Najrajši bi šel spat in se zbudil čez kakšen mesec v počitnice, vroče poletne dni, uživanje... izpiti pa bi bili že stvar preteklosti! Ah, spet sanjam...

1 komentar:

Αναμαρια pravi ...

Jaaaa, jaz bi se tudi z veseljem zbudila 5.julija in imela v indexu vpisane same želene ocene brez the piflar-sešn :D Poznaš recept, da se to zgodi? Tako so pa še čisto vsi pred menoj :S