nedelja, 16. september 2012

Zvezdogled

Čudovito je bilo vsaj osnovno poskrbet za re-romantizacijo duše.
(Dopolnitev k objavi o letošnjem poletju.)

Prvič sem se sredi noči splazil iz hiše v času največje aktivnosti perzeidov. Za prebujanje nisem potreboval budilke, dovolj je bil open-air rave party v bližini, ki se je slišal, kot da bi imeli zelo glasen žur le nekaj hiš stran (brez heca!). Kot tat sem se potem odpravil iskat primerno, ne preveč oddaljeno in poškodovancu dostopno mesto za ležanje pod nebesnim svodom. Oblaki niso pretirano motili, zato sem videl kar nekaj utrinkov. Kmalu sem pri ležanju na travi dobil še družbo - soseda (brat in sestra), ki sta se vračala z rave partija. Bilo je prav zabavno, še posebej, ker je pupa zamudila veliko utrinkov, ker je medtem šarila po telefonu, in se potem glasno jezila. Kaj sem si zaželel ob utrinkih, vam ne bom povedal. Lahko le namignem, da se želja skozi leta ni ne vem kako spreminjala, tako da statistično gledano zvezde niso najboljše izpolnjevalke želja. ;)

Drugič sem iz mehke postelje vstal čez nekaj dni, ko se je v naši okolici zgodil izpad elektrike. (Hm, sestra ima kar prav, ko pravi, da spim na elektriko. Že kot otrok sem se sam od sebe zbujal, ko je zmanjkalo elektrike. Ker sem se teme zelo bal, so tudi drugi lahko vodili evidenco izpadov. :)) Tokrat sem se ulegel kar v bližini hiše, izkoristil odsotnost svetlobnega onesnaženja in naredil nekaj fotografij. Bilo je že proti jutru, tako da je na zaporedju slik jasno videti, kako se počasi dani, čeprav so bile narejene ena za drugo. Kljub improvizaciji so dobro uspele. Na spodnji sliki se na primer lepo vidijo ozvezdje Gostosevci (desno zgoraj), Aldebaran in Jupiter (nižje in nekoliko levo) ter - kot najsvetlejša "zvezda danica" - Venera (zamegljena zaradi oblaka).

Ni komentarjev: